نقش بهینه سازی در بازاریابی
نوشته شده توسط : pari

بهینه سازی چه نقشی در بازاریابی آنلاین دارد؟
بهینه سازی وب سایت به شما کمک می کند تا بازاریابی آنلاین خود را با کمک فرآیند "دیده شده در وب" سرعت بخشید.

همانطور که قبلا توضیح دادم در بازاریابی آنلاین اولین قدم این است که در فضای مجازی دیده شوید. بهینه سازی دقیقا این کار را انجام می دهد. بیشتر ترافیک وب سایت با جستجوی کاربران وب در موتورهای جستجو ایجاد می شود. به بیان ساده، وقتی موضوع خاصی را در اینترنت جستجو می کنید، دو گزینه دارید: یا آدرس وب سایت را می دانید، در این صورت مستقیماً به آن وب سایت می روید. یا می توانید از موتورهای جستجو برای به دست آوردن اطلاعات در مورد آن موضوع خاص استفاده کنید. اینجاست که بهینه سازی مفید است و وب سایت شما را در جای مناسب قرار می دهد.

اولین قدم در بهینه سازی
اولین قدم در بهینه سازی وب سایت، داشتن درک صحیح از کاربران اینترنت است! شما باید به آنچه که کاربران اینترنت معمولاً به دنبال آن هستند، دقت کنید. به عبارت دیگر، خود را جای آنها بگذارید و عبارت مورد نظر آنها را دریافت کنید.

اجازه دهید این موضوع را با یک مثال بهتر توضیح دهم: فرض کنید وب سایتی دارید که خدمات مرتبط با کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. این خدمات می تواند نمونه سوالات، آزمون های آزمایشی، دوره های آموزشی و ... باشد. اگر من (و احتمالاً شما!) به دنبال خدمات مرتبط با کارشناسی ارشد. کنکوری، احتمالاً دارم عبارت نمونه سوالات کارشناسی ارشد یا دوره های کارشناسی ارشد یا آزمون ارشد کنکور را در گوگل جستجو می کنم. به احتمال زیاد هرگز در اینترنت عبارت "کنکور ارشد" را جستجو نمی کنم، زیرا بسیار کلی است و من را به هدف جستجوی من نمی رساند.

در نتیجه مدیر سایت باید به جای «کنکور ارشد» روی بهینه سازی تمرکز کند. این همان چیزی است که به عنوان استراتژی کلمات کلیدی در بهینه سازی شناخته می شود.





:: برچسب‌ها: بهینه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: